نفرت داشتن از وکالت تسهیلات تسهیلات مسکن

نفرت داشتن از: وکالت تسهیلات تسهیلات مسکن اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مربیان رده‌های پایه چگونه گزینش می‌شوند؟ / استیلی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد تیم ملی جوانان کشور عزیزمان ایران در جام‌جهانی گفت که عملکرد کمیته فنی تیم‌های ملی باید بررسی شود چراکه به نظر م

مربیان رده‌های پایه چگونه گزینش می‌شوند؟ / استیلی

استیلی: مربیان رده های پایه چگونه گزینش می شوند؟

عبارات مهم : جوانان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد تیم ملی جوانان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی گفت که عملکرد کمیته فنی تیم های ملی باید بررسی شود چراکه به نظر می رسد برنامه ریزی های این کمیته مطلوب نیست.

حمید استیلی در گفت وگو با ایسنا، راجع به از بین بردن تیم ملی جوانان از مسابقه های جام جهانی اظهار کرد: با وجود اینکه تیم ملی نوجوانان ما نتیجه های خوبی در جام جهانی گرفت ولی متاسفانه تیم جوانان نتوانست انتظارات را برآورده کند.

مربیان رده‌های پایه چگونه گزینش می‌شوند؟ / استیلی

من فکر می کنم در فوتبال کشور عزیزمان ایران بیش از اندازه به تیم های بزرگسالان اهمیت می دهند و کمتر تیم های پایه مورد ارزیابی و آموزش قرار می گیرند. بازیکنان در سنین پایین باید در کنار یکدیگر باشند و به آن ها آموزش صحیح داده شود. اینکه یک سال یا دو سال تیمی را جمع کنند و به تورنمنتی بفرستند قاعدتا موفقیتی حاصل نخواهد شد. اگر الان می بینید تیم ملی بزرگسالان کشور عزیزمان ایران در رده نخست آسیاست و نتیجه های خوبی کسب کرده به خاطر برنامه ریزی درستی است که در تیم بزرگسالان انجام شده است است.

وی افزود: باید از فدراسیون فوتبال پرسید مربیان رده پایه از طریق چه کسانی گزینش می شوند؟ یعنی آیا هیات رییسه و یا کمیته فنی اعضای کادر فنی تیم ها را گزینش می کنند یا نظرات دیگر دخیل هست. بعد از اینکه حتی مربیان تیم های پایه گزینش می شوند باید به کار آن ها هم نظارت شود تا ببینیم آیا کارشان را درست انجام می دهند یا خیر. برنامه ریزی جهت تیم های پایه باید بلندمدت باشد آیا که هر لحظه این گونه بوده به مربیان داخلی کمتر امکانات و وقت می دهیم ولی هنگامی که مربی خارجی باشد همه چیز در اختیارش هست. اینکه تیم جوانان ما از جام جهانی از بین بردن می شود باعث سرخوردگی بازیکنان شده است و باعث می شود استعدادهای زیادی در رده جوانان کشته شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد تیم ملی جوانان کشور عزیزمان ایران در جام‌جهانی گفت که عملکرد کمیته فنی تیم‌های ملی باید بررسی شود چراکه به نظر م

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه راجع به اوضاع این روزهای این کلوب و جدایی علی اکبر طاهری هم گفت: پرسپولیس یک تیم درونی و یک تیم بیرونی دارد که حدود 2 سال با یکدیگر هماهنگی خوبی داشتند و موفقیت های خوبی به دست آوردند. الان هم می بینید تیم درونی هماهنگی خودش را دارد و بازی های خوبی انجام می دهد ولی باید دید تیم بیرونی چه کار می کند و چگونه پرسشها را حل می کند. علی اکبر طاهری در زمانی که در پرسپولیس بوده زحمات زیادی جهت این کلوب کشیده هست. درست است که قانون می گوید بازنشستگان کنار بروند ولی من می گویم الان وقت مناسبی جهت عوض کردن مدیرعامل در کلوب پرسپولیس نبود و بهتر نبود حداقل تا نیم فصل صبر می کردند آیا که این پرسشها به تیم هم استرس وارد می کند.

او در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا اگر فرد دیگری مدیرعامل کلوب شود می تواند این قطار را در ریل خود هدایت کند گفت: متاسفانه هر کسی به سر کار می آید ریل خودش را پایه گذاری می کند و ریل فرد قبلی را قطع می کند. من می گویم الان بهتر بود طاهری می ماند و به کارش در کلوب پرسپولیس ادامه می داد.

استیلی در ادامه با انتقاد از پرسشها مالی کلوب ها هم گفت: دو سالی بود کلوب های استقلال و پرسپولیس به خاطر مسئله پیامک و کمک هواداران کمی از پرسشها مالی ارزش برطرف شده است بود ولی این کلوب ها هنگامی که می خواهند با مربی و بازیکنی قرارداد امضا کنند به مبلغ پیشنهادی آن بازیکن یا مربی نگاه نمی کنند و به آسانی قرارداد می بندند و همین می شود که این قراردادها گریبانگیرشان می شود. متاسفانه مدیران ما به دنبال بمب ترکاندن هستند ولی جالب است در نهایت خودشان می ترکند.

مربیان رده‌های پایه چگونه گزینش می‌شوند؟ / استیلی

واژه های کلیدی: جوانان | فوتبال | پرسپولیس | جام جهانی | تیم ملی نوجوانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار