نفرت داشتن از وکالت تسهیلات تسهیلات مسکن

نفرت داشتن از: وکالت تسهیلات تسهیلات مسکن اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری مجری خفن می‌آوردند تا برنامه دیده شود! / حسین رفیعی

بحث حضور سلبریتی ها در اجرای برنامه های تلویزیونی و ردپای اسپانسر های تلویزیون در رواج این موضوع، باعث دلخوری مجری های حرفه ای تلویزیون شده است هست. «جوان» در

مجری خفن می‌آوردند تا برنامه دیده شود! / حسین رفیعی

حسین رفیعی: مجری خفن می آوردند تا برنامه دیده شود!

عبارات مهم : سینما

بحث حضور سلبریتی ها در اجرای برنامه های تلویزیونی و ردپای اسپانسر های تلویزیون در رواج این موضوع، باعث دلخوری مجری های حرفه ای تلویزیون شده است هست. «جوان» در ادامه گزارش «از کف خیابان دنبال مجری می گردند!» با حسین رفیعی مجری تلویزیون راجع به پدیده حضور صورت هایی که با حمایت اسپانسر ها مجری تلویزیون شده است اند، گپ و گفتی داشته است.

بگذارید اول از این جا شروع کنیم که موافق مجری شدن بازیگر ها و اشخاص مشهور اینترنت هستید؟
درباره بازیگرها، من نمی توانم مخالفت کنم، چون خودم شاید شش یا هفت سال بعد از بازیگر شدنم، در برنامه ای به عنوان مجری حضور پیدا کردم.

از چه سالی دارید اجرا می کنید؟
حدود سال ۷۵ یا ۷۶ بود.

آن وقت هم نسبت به مجری شدن بازیگرها، حساسیت وجود داشت؟
یادم است آن وقت از سوی بازیگران سینما متهم شدم که نباید سراغ اجرا می رفتم. آن سال ها می گفتند اگر بازیگری مجری شود؛ صورت اش لو می رود و دیگر به درد بازی در سینما نمی خورد.

آن وقت هم مثل الان همه چیز به همین راحتی بود که از اینستاگرام مستقیم به تلویزیونی می آیند؟
وقتی وارد شرکت صداوسیما شدم به کلاس های مرتبط با مجری گری رفتم. در کنار آزمون و اشتباه با اهالی فن صحبت می کردم و از آن ها خیلی از پرسشها را آموختم.

مهم ترین مسئله ای که در این سال ها آموخته اید چه بوده است؟
خطوط قرمزی که مجری باید رعایت کند، مخصوصاً مواردی که مجری برنامه زنده باید حواسش به آن ها باشد. من و همکارانم با پول بیت المال سال ها آموزش دیده ایم که بدانیم روی آنتن زنده تلویزیون چه حرفی را بزنیم یا چه حرفی را نزنیم.

تجربه عملی هم داشته اید؟ منظورم سوتی، گاف یا حتی یک خاطره عبرت آموز است!
یک بار سال ۷۷ بود با امیرحسین مدرس در برنامه تلویزیونی جگر درست کردیم. همان جگر ساختن باعث شد تا احساسات بخشی از مردم جریحه دار شود. آقایی تماس گرفت و گفت: من توان مالی ندارم و فرزند ام بعد از تماشای برنامه شما دلش جگر خواسته و نتوانسته ام برایش بخرم یا آقای دیگری تماس گرفتند و گفتند خانمش باردار بوده و با دیدن برنامه هوس جگر کرده و ایشان جهت تهیه جگر به زحمت افتاده هست. من از این اتفاق آموختم هر جمله یا رفتارم در تلویزیون چقدر حساس است و چقدر باید مجری روی اعمالش دقت کند.

اما الان فکر نمی کنم کسی دنبال این باشد تا مجری بیاورد که حواسش باشد، مثلاً خانواده ای از جگر ساختن در برنامه ناراحت نشوند!
بالاخره هنگامی که اسپانسر پول می آورد و جهت برنامه پول خرج می کند، طبیعی است که دلش بخواهد سلبریتی و صورت خفن بیاورد تا برنامه دیده شود.

فکر نمی کنید اگر کمی در اینترنت فعال تر بودید و فالور جمع می کردید، الان هم جزو مجری های محبوب اسپانسر ها بودید؟
نسل من از این شانس ها نداشت. هنگامی که ما وارد اجرا شدیم شرط مجری شدن این بود که ستاره سازی نشود. آن وقت شرکت جهت خودش وجاهتی داشت.

میان واکنش‌ها مجری های سازمانی مثل شما و افرادی که از اینترنت یا دنیای سینما وارد اجرای تلویزیونی شده است اند، چه فرقی وجود دارد؟
من حسین رفیعی حق ندارم یک نخ سیگار دستم باشد. سیگار کشیدن کار خلافی نیست، ولی عرف جامعه آن را نمی پسندد و من به عنوان مجری باید به عرف جامعه و انتظاری که از من به عنوان مجری تلویزیون می رود، احترام بگذارم.

به نظرتان مجری های یک شبه تلویزیون هم چنین محدودیت هایی را جهت خودشان قائل هستند؟
خودتان که می بینید، خیلی از دوستانی که در شبکه های مجازی هستند و خیلی از کار ها را کرده اند به آسانی به تلویزیون می آیند.

فکر نمی کنید اجرا های این افراد باعث شود تا مجری های حرفه ای تلویزیون فراموش شوند؟
نه، شاید اجرای برنامه ضبطی از عهده هر کسی بربیاید، ولی صداوسیما هنگامی که قرار است برنامه زنده مهمی را اجرا یا پخش کند، سراغ دوستان کار بلد من می آید. روز های مهم انتخابات یا راهپیمایی ها، آنتن به ما داده می شود.می خواهم ببینم این سلبریتی ها می توانند در آن روز های حساس بیایند و برنامه را جمع کنند؟!

مجری خفن می‌آوردند تا برنامه دیده شود! / حسین رفیعی

جوان آنلاین

واژه های کلیدی: سینما | برنامه | اسپانسر | اینترنت | تلویزیون | تلویزیون | حسین رفیعی | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار