نفرت داشتن از وکالت تسهیلات تسهیلات مسکن

نفرت داشتن از: وکالت تسهیلات تسهیلات مسکن اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی مانع تراشی‌ها ممکن است به اعتراض جوانان و جامعه منجر شود / جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت از تمام ظرفیت‌ها جهت بهتر شدن زندگی ایرانیان استفاده خواهد کرد.

مانع تراشی‌ها ممکن است به اعتراض جوانان و جامعه منجر شود / جهانگیری

جهانگیری: مانع تراشی ها ممکن است به اعتراض جوانان و جامعه منجر شود

عبارات مهم : جوانان

معاون اول مدیر جمهور گفت: دولت از تمام ظرفیت ها جهت بهتر شدن زندگی ایرانیان استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در نخستین مجمع استانی سمن های جوان کشور در شیراز گفت: ما معتقدیم و باور داریم که اگر جوانان وقت پیدا کنند می توانند آینده خوبی را جهت کشور ترسیم کنند. اینکه آنان می خواهند زیاد دیده شوند و کمتر تحقیر شوند، آینده مطمئن تر و دغدغه زندگی شرافتمندانه داشته باشند و به اندازه همکاری خود در جامعه از مزایای زندگی بهره مند شوند، حق تمام جوانان است.

مانع تراشی‌ها ممکن است به اعتراض جوانان و جامعه منجر شود / جهانگیری

وی تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی تواند همه پرسشها را حل کند. خصوصا اگر جلوی دولت مانع تراشی و ایجاد محدودیت هم انجام شود. همه نظام و حاکمیت جهت حل پرسشها باید همراه باشند، ولی دولت می تواند با کمک سایر نهادها در بخش های متفاوت گشایش هایی را ایجاد کند.

معاون اول مدیر جمهور گفت: عده ای چون خودشان کوچک هستند کشور عزیزمان ایران را کوچک نشان می دهند. کشور عزیزمان ایران بزرگ هست. همین نسل جوانی که عده ای از آن ترسیده اند، بزرگترین وقت جهت پیشرفت هر جامعه ای به شمار می رود.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت از تمام ظرفیت‌ها جهت بهتر شدن زندگی ایرانیان استفاده خواهد کرد.

وی اظهار کرد: من به تمام پرسشها کشور اشراف دارم. همه چالش ها را می دانم و اطلاع دارم که جهت عبور از چالش ها راه بسیار طولانی را در پیش رو داریم ولی اعتقاد هستم که کشور عزیزمان ایران آنقدر وقت دارد که هیچ گره باز نشدنی پیش روی پیشرفت آن وجود نخواهد داشت.

جهانگیری گفت: البته باید بپذیریم که باید باهم باشیم. نباید یکدیگر را طرد کنیم. باید بپذیریم که گفت وگوی ملی گره گشا هست. باید بدانیم همه در یک کشتی نشسته ایم و جهت پیش بردن آن نیاز به همراهی همه هستیم تا از بحران ها عبور کنیم.

جهانگیری تاکید کرد: جامعه جهانی و جوامعی که آینده برایشان مهم است و به اصلاح شرایط اهمیت می دهند و به فکر آینده بهتری هستند، نیاز به عوض کردن و تحول را قبول کرده و به جوان و جوانی خوشبین هستند. متقابلا جوامعی که متصلب هستند و ساختار بسته ای دارند، به آینده فکر نمی کنند و دنبال اصلاح نیستند، هنگامی که روحیه جوان و مطالبات جوان را می بینند به دنبال آن می گردند که چگونه می توان مهارش کرد.

مانع تراشی‌ها ممکن است به اعتراض جوانان و جامعه منجر شود / جهانگیری

معاون اول مدیر جمهور ادامه داد: در دین ما و در تعالیم رسول خدا و ائمه اطهار در فرهنگ و تمدن ایرانی در انقلاب اسلامی در اندیشه ها و آرزوی بزرگ های امام و اندیشه های رهبر معظم انقلاب هنگامی که مروری راحت انجام می دهیم، متوجه می شویم جوان وجوانی جایگاه بسیار بالایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدا اینگونه آموختیم که فرصتی بسیار بزرگ در اختیار ما قرار دارد. فرصتی که می توان معجزه خلق کند. باید این وقت را که جوانی و جوانان هست، مغتنم شمرد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت از تمام ظرفیت‌ها جهت بهتر شدن زندگی ایرانیان استفاده خواهد کرد.

جهانگیری با تصریح اینکه همه باید به میزانی که می توانند در پاسخگویی به نسل جوان و نیازهای واقعی آنان از تمام امکانات و ظرفیتها استفاده کنند، گفت: نباید مانعی ایجاد کرد. با نگرش ها و ساختارها نباید موجب مانع تراشی شد و نباید نسبت به نسل جوان نگرش منفی داشت.

وی ادامه داد: همین مانع تراشی ها ممکن است به اعتراض جوانان و حتی جامعه منجر شود.

مانع تراشی‌ها ممکن است به اعتراض جوانان و جامعه منجر شود / جهانگیری

جهانگیری با اشاره به تحولات نسل های ابتدای انقلاب تا امروز اظهار کرد: ما شاهد تحولات عظیمی در حوزه های دانش، اطلاعات و آموزش و دیگر بخش ها بوده و هستیم. این تغییرات باعث می شود مطالبات نسل جوان و کل جامعه زیاد کردن یابد. روند رو به فزاینده انتظارات و مطالبات مردم را دولت می داند ولی ظرفیت های دولت به همین نسبت زیاد کردن نداشته است.لذا فاصله بین مطالبات و واقعیت ها ایجاد می شود و اگر دقت نداشته باشیم ممکن است این فاصله منجر به نارضایتی خواهد شد.

وی همچنین گفت: اگر بی جهت در مطالبات دمیده و دستاوردهای کشور را بی جهت کوچک کنیم، نارضایتی ها شدت یافتن می شود. البته گاهی هم با کژاندیشی فکر می کنیم که نارضایتی فقط دامن یک فرد یا یک دولت را می گیرد و به دیگران آسیب نمی زند.

او ادامه داد: ما اعتقاد هستیم همه ما چه دولت و چه تمام نهادهای حاکمیتی چه بخش شخصی و چه نهادهای مدنی نباید اجازه دهیم این حس خصوصا در نسل جوان ایجاد شود که خدای ناکرده بگویند آینده ای ندارم.

جهانگیری تاکید کرد: آیا در کشوری که اعتبار های چند هزار ساله تمدنی و ظرفیت های بی شمار دراختیار دارد باید نسبت به آینده یأس وجود داشته باشد. این کشور چه چیزی باید داشته باشد که در اختیار ندارد؟

معاون اول مدیر جمهور همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد که این انقلاب را جوانان حمایت کرده و مسیر پیروزی آن را هموار کردند.

جهانگیری همچنین اظهار کرد: باید مدیریت کشور به این سمت برود که جوانان احساس کنند فرصتی بزرگ در سطوح متفاوت کشور جهت حضور آنان وجود دارد. این تغییرات باید به تدریج و به شکل طبیعی ایجاد شود. مدیرانی که یکباره در یک جایگاه اوج قرار می گیرند همواره موفق نخواهند بود.

وی ادامه داد: در ابتدای دولت و در برنامه ششم تصویب شد که سن مدیریت در کشور نسبت به اوضاع کنونی حدود هشت سال جوانتر شود. همچنین در شورای عالی اداری تصویب شد که 30 درصد از سهم مدیریتی در اختیار زنان قرار گیرد. این عنوان باید پیگیری شود و باید حداقل هر وزارتخانه دو معاون زیر 40 سال و معاون زن داشته باشند و باید از دستیار جوان بهره مند شود.

وی با تصریح اینکه در خصوص اعمال این مصوبات به تمام استانداران تاکید شده است هست، از استانهایی که نسبت به این عنوان کم توجهی کردند گلایه و تاکید کرد: جوانان عقبه دولت و نظام هستند؛ مگر می شود به این عقبه توجه نکرد؟ من نمی گذاریم این عقبه نادیده گرفته شود.

جهانگیری همچنین با بیان اینکه در خصوص اشتغال تصمیمات زیادی در دولت گرفته شد، اظهار کرد: در 10 سال میزان اشتغال تولید شده است در کشور در حد صفر بود، سال 84 حدود 22 میلیون و 600 هزار شغل داشتیم، سال 91 هم همین تعداد بود. علیرغم آنکه آن همه هزینه شد ولی در این چند سال هرسال 600 تا 650 هزار شغل اضافه شده است هست. از ابتدای امسال تا آخر شش ماه اول 790 هزار شغل ایجاد شده است است.

معاون اول مدیر جمهور با تاکید بر اینکه میزان شغل ایجاد شده است با حجم مطالبات و نیازها همخوانی ندارد و با تعداد سه میلیون بدون کار در کشور مواجهیم گفت: این عنوان به ظرف اقتصاد کشور باز می گیردد. اقتصاد کشور دارای ظرف محدودی است ما باید ابتدا ظرف اقتصاد را بزرگ کنیم. با این ظرف محدود نمی توان انتظارات بزرگ را برآورد ه کرد.

وی ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و اقتصاد اینترنت را از مهمترین زمینه های ایجاد شغل در سالهای اخیر برشمرد و گفت: در سال 2000 از پنج شرکت بزرگ دنیا هر پنج شرکت نفتی بود ولی در سال 2016 هر پنج شرکت بزرگ دنیا فعال در زمینه ICT است.

وی ادامه داد: باید بدانیم که دوران اقتصاد متکی به منابع طبیعی تمام شده است و اقتصادی موفق است که متکی به مغز جوانان باشد.

جهانگیری با بیان اینکه امروز به واسطه توجه دولت تقریبا در کنار هر دانشگاه مراکز دانش بنیان ایجاد شده است هست، این مراکز را زمینه ساز توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش و بسترساز توسعه عقلانی و همه جانبه کشور برشمرد.

وی همچنین در خصوص تسهیلات ازدواج گفت: در اوایل کار دولت یازدهم تسهیلات ازدواج سه میلیون تومان بود. با صدها هزار نفر متقاضی در نوبت؛ امروز به ازای هر زوج 12 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و تقریبا به روز هستیم. سال آینده هم قرار است این عدد به 15 میلیون تومان زیاد کردن یابد.

به گزارش ایسنا، در این نشست نخستین اساسنامه مجمع عالی سمن های جوان کشور با حضور معاون اول مدیر جمهور و وزرای اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، ورزش و جوانان و مشاور مدیر جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی شد.

مجمع عالی شرکت های مردم نهاد حوزه جوانان از روز چهارم بهمن با حضور قریب به 260 نفر از نمایندگان و دست اندرکاران سمن های جوان کشور در شیراز شروع به کار کرده و بعد از برگزاری انتخابات و گزینش اعضای هیئت موسس نخستین اساسنامه این مجمع را تدوین کرده است.

واژه های کلیدی: جوانان | جهانگیری | سال آینده | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار