نفرت داشتن از وکالت تسهیلات تسهیلات مسکن

نفرت داشتن از: وکالت تسهیلات تسهیلات مسکن اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی ایران و فرانسه خبر یکدیگر را شنیدند

سفر آقای «ژان ایولودریان»، وزیر خارجه فرانسه به جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نشانگر تبادل مشورت مستمر میان دو کشور است.

ایران و فرانسه خبر یکدیگر را شنیدند

ایران و فرانسه خبر یکدیگر را شنیدند

عبارات مهم : ایران

سفر آقای «ژان ایولودریان»، وزیر خارجه فرانسه به جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نشانگر تبادل مشورت مستمر میان دو کشور است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا آصفی سفیر پیشین کشور عزیزمان ایران در فرانسه در ادامه یادداشت خود در شماره امروز روزنامه «ایران» نوشت: در کمتر از دو سال گذشته پایتخت کشور عزیزمان ایران و پاریس شاهد سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه و متقابلاً سفر وزیر خارجه فرانسه به کشور عزیزمان ایران بوده است و این سفر سومین دیدار و تماس در این سطح است.

گفت و گو و تماس در روابط بین الملل و عرصه دیپلماسی چنانچه از موضع برابر و احترام متقابل باشد، فی نفسه مثبت است بویژه اگر دو کشور همسنگ و قدرت های قابل توجهی در عرصه جهانی و منطقه ای باشند، ولی سفر وزیر خارجه فرانسه به کشور عزیزمان ایران در حالی اهمیت خاص ای پیدا می کند که پاریس پیش از سفر آقای «ایو لودریان»، علائم متفاوت و بعضاً متضاد از خود بروز داد. بیانات وزیر خارجه فرانسه و بیانیه وزارت خارجه این کشور این مفاهیم را کاملاً روشن می کند. آقای ژان ایو لودریان پیش از این سفر عنوان توان دفاعی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را مطرح کرده بود ،اما همزمان وزارت خارجه فرانسه بر تعمیق روابط و همکاری های چندلایه در ابعاد دوجانبه فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری های بین الملی و منطقه ای تأکید کرده بود.

ایران و فرانسه خبر یکدیگر را شنیدند

جمهوری فرانسه تلاش داشته که خود را کشوری مستقل به دنیا معرفی کند. کشور عزیزمان ایران در وقت سوسیالیست ها و گلیست های فرانسه همکاری های گسترده ای با این کشور داشته اگر چه بداخلاقی های فرانسه در عرصه های متفاوت پرشمار بوده است با این حال این روابط همواره به علت اهمیت دو کشور ادامه یافته است اینک که آقای مکرون، مدیر جمهوری تازه فرانسه درصدد معرفی دولت خود به عنوان یک دولت پیرو راه سوم (نه گلیست و نه سوسیالیست) و بلندپروازانه هست، از این رو باید انتظار داشت این کشور با توجه به حساسیت های جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به جای پرداختن به عنوان های مناقشه آمیز و بیهوده مانند توان موشکی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از عنوان هایی که می تواند همکاری های دو کشور را گسترده تر و از فرانسه یک بازیگر فعال در منطقه به وجود آورد، بهره گیرد.

آقای مکرون پیش از سفر وزیر خارجه فرانسه به پایتخت کشور عزیزمان ایران در تماس تلفنی با مدیر جمهوری کشورمان با تأکید بر تعمیق روابط و ضرورت بهره گیری از نفوذ جمهوی اسلامی کشور عزیزمان ایران در منطقه جهت سفر وزیر خارجه اش اعتبار سازی کرد. آقای «ژان ایو لودریان» در این سفر این وقت را دارد تا از نظر های روشن و صریح مسئولین کشورمان در عنوان های متفاوت مطلع شود. آنچه از نظر ها و بیانات طرفین مستفاد می شود، عزم دو کشور جهت گسترش همکاری ها و تعمیق این روابط هست. آقای لودریان بدون تردید در بازگشت به کشورش، دوستان اروپایی و همکاران امریکایی فرانسه را از نتیجه های این سفر مطلع خواهد کرد و این برعهده وزیر خارجه فرانسه است تا نظر های صریح جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را در کنار علاقه مندی کشور عزیزمان ایران به اطلاع دوستان خود رسانده و آنان را مجاب کند که گزینه امتیازدهی به امریکا جهت حفظ برجام، راه بی سرانجامی است که نمی توان موفقیتی جهت آن متصور بود. از این رو چنانچه او در خلال این سفر خبر بن بست راهکار متقاعد کردن ترامپ جهت ماندن در برجام را از طریق گفت وگو با کشور عزیزمان ایران بر سر عنوان هایی که جزو خطوط قرمز خود می داند، دریابد و از آن طرف بتواند درخصوص پرسشها بانکی و زیاد کردن سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران تلاش مؤثری از خود نشان دهد انتظار می رود همکاری های دوجانبه میان کشور عزیزمان ایران و فرانسه چه در ابعاد دوجانبه و چه در زمینه منطقه ای بخصوص در لبنان و سوریه که همواره مورد توجه پاریس بوده هست، شکل جدیدی را به خود گیرد.

سفر آقای «ژان ایولودریان»، وزیر خارجه فرانسه به جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نشانگر تبادل مشورت مستمر میان دو کشور است.

جمهوری اسلامی نشان داده است که همواره راه گفت و گو را راه حل عنوان های متفاوت بین المللی و فهم یکسان حتی از پرسشها پیچیده و غامض می داند از این رو اگرچه بعضی از محافل داخلی مخالفت خود را با این سفر اعلام داشته بودند، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با روی باز از این سفر استقبال کرد و مواضع خود را به طرف فرانسوی انتقال داد و نظر های طرف برابر را شنید. موفقیت این سفر نه تنها در جهت منافع روابط فی مابین دوکشور است ،بلکه موجب تقویت پیوندهای کشور عزیزمان ایران و اروپا و زمینه ساز صلح و امنیت در منطقه خواهد بود.

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | همکاری | فرانسه | وزارت خارجه | وزیر خارجه کشور | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار